• طراحی وبسایت قزوینمحتوا و خدمات مناسب با ویژگی های مختلف مشتریان
    ابتدا هدف وب سایت خود را تعریف کنید  و سپس مخاطبان خود را دریابید که مراحل زیر بنایی توسعه وب سایت  را تشکیل دهند . پاسخ  های اراده شده  در این بخش ،نوع محتوای مورد نیاز را مشخص می کند . محتوا ،فرم مورد نیاز را مشخص کرده و این فرم،ساختار سایت را مشخص می کند . قابلیت استفاده  و توانمندی  یکی از عناصر کلیدی  در راهنمایی مشتریان به حساب  می آیند. مخاطبان می توانند  از جمله رقبای شما ،ذی نفعان،کارکنان،نشریات که به نام های زیادی از آن سر و کار داریم می باشند. راهنمایی مشتریان تلاشی است  برای […]
  • طراحی وبسایت قزوینوضعیت های متداول خرید آنلاین
    خرید آنلاین – برخی از مشتریان می خواهند جست و جو ،مقایسه  و خرید را به صورت  آنلاین انجام دهند. آیا وبسایت شما تمامی این مراحل فرآیند خرید را در خود گنجانده است ؟محصولات اندکی را می توان به صورت آنلاین ارسال کرد  و به این ترتیب،انجام دادن کار معمولا به شکل آفلاین صورت می پذیرد. مرور آنلاین و خرید آفلاین – خرید ترکیبی هنگامی انجام می گیرد  که مشتریان علاقه  دارند به صورت آنلاین به مرور یا بررسی بپردازند و دست آخر به صورت آفلاین  از یک فروشگاه  یا در یک ملاقات حضوری خرید کنند. برخی  […]
  • طراحی وبسایت قزوینطراحی سایت به صورت یکپارچه
    اگر چه وبسایت ها کاری فراتر از  ارتباط  را انجام نمی دهند و در عین حال باید با دیگر ابزار های ارتباطی  چه آنلاین و چه آفلاین  یکپارچه شوند. پیام های برند وب سایت باید  با پیام های  موجود  در تبلیغات آفلاین  و Mail Shot ها سازگاری داشته باشند . به همین ترتیب ،پیشنهاد های جدید و اطلاعیه  های عمده  همچون امتیازات  به دست آمده  باید به طور سازگار  و به  صورت آنلاین  و آفلاین  با هم در ارتباط باشند. با رشد  سازمان  و وبسایت ،انجام دادن این کار دشوارتر می شود.اما مکانی باید  در الگوی صفحه  برای  این […]
  • طراحی وبسایت قزوینمقدمه ای بر طراحی وب سایت
    طراحی وب سایت = عملکرد+ محتوا + فرم_ سازمان دهی +تعامل با ترکیب این عناصر می توان وب سایتی را طراحی کرد که معدود افرادی قادر به ایجاد آن هستند چرا که  موفقیت ،مستلزم آن است که طیفی از مهارت های را در اختیار داشته باشیم. شرکت ها  باید  مهارت های  داخلی  خود را تحت کنترل درآورند یا از آزانس های تخصصی در طراحی وب سایت استفاده کنند. توانمندی- این ویژگی باید در تمامی وب سایت ها وجود داشته باشد،چرا که مطابق با قانون ناتوانی و تبعیض،یک ضرورت قانونی به حساب می آید. طراحی توانمند از کاربران معلول سایت […]
  • طراحی وبسایت قزویناستراتژِی های متمرکز برای افزایش فروش
    گاهی رسوخ در بازار،توسعه محصول  را استراتژی های متمرکز می نامند،زیرا آنها به تلاش های متمرکز وفشرده ای نیاز دارند تا شرکت بتواند بدان وسیله محصولات خود را از نظر رقابتی بهبود بخشد رسوخ در بازار:شرکت ها در اجرای این استراتژی های مبتی بر رسوخ بازار می کوشند از مجرای  تلاش های بازاریابی سهم بازار محصولات  و خدمات کنونی خود را افزایش دهند.اغلب این استراتژی ها  به صورت گسترده  و به تنهایی به اجرا در می آیند و گاهی پا به پای سایر استراتژی ها اجرا می شوند.رسوخ در بازار شامل اقدامات زیر  می شود. افزایش […]

Click Me