نحوه قیمت گذاری در فضای دیجیتال مارکتینگ

admin 2020-06-18 0 Comments

قیمت گذاری  و مدل قیمت گذاری به وسیله اینترنت کاملا تغییر یافته اند.اخیرا،در سال 2007 باند موسیقی پاپ بریتانیا CD های خود را به صورت آنلاین و با این شعار”هر قیمتی که دوست دارید پرداخت کنید” ارائه می دهد. گزارش ها نشان می دهد که افرادی بسیاری این البوم ها را به صورت رایگان دانلود  کرده اند . توجه داشته باشید چگونه مدلهای قیمت گذاری در قالب آنلاین تغییر می یابند؟ تصور کنید روزی به شما  مبلغی پرداخت شود و روز دیگر باید برای تحویل همان سرویس مبلغی پرداخت کنید.AOL پیش از این برای محتوا به ABC News پول پرداخت می کرد. اکنون ABC برای گذاشتن محتوای خود در صفحات وب به AOL  هزینه پرداخت می کند.چنین امری در تبلیغات  نیز صادق است.مخاطبین سابقا عادت داشتند برای رسانه ها پول پرداخت کنند،اکنون رسنه ها جهت تماشای تبلیغات خود به مخاطبین هزینه هایی را صرف  می کنند.

شفافیت قیمت نیز عامل مهمی است . زمانی که قیمت ها روی وب منتشر شد،مقایسه قیمت ها  توسط خریدار سریع تر از پیش صورت می گیرد.ذخیره سازی دیجیتالی قیمت ها  در پایگاه های داده به طور بالقوه امکان یافتن بهترین قیمت  را به خریداران  احتمالی می دهد.اکنون سال هاست که  سایت های مقایسه قیمت  در بخش های گوناگون  وجود دارند  مانن سایت های بیمه .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *