معرفی مشتریان الکترونیکی

admin 2020-03-02 0 Comments

اصلی ترین عامل در بازاریابی موفق،درک مشتریان است.بازاریاب های ماهر جزئیات مشتریا هدف خود آگاهی دارند.آنها می توانند خریداران خود را به دقت مورد بررسی قرار دهند. درک مشتریان آنلاین نیز به مراتب از اهمیت بیشتری برخوردار است چرا که گستره  جغرافیایی و فرهنگی وسیعی را در بر میگیرد. دیگر آن که مشتریان آنلاین از ویژگی ها وایده های متفاوتی در ارتباط با کسب  اطلاعات و خرید آنلاین  برخودار بوده و از همه تر آن که فرد ممکن است در خرید آنلاین ،تفکر و رفتاری کاملا متفاوت  نسبت به  انجام خرید به صورت آفلاین از خود بروز دهد. بنابراین  تمامی بازاریاب های الکترونیکی باید مشتریان آنلاین خود را  باد دقت نظر بیشتری مورد توجه قرار دهند.

مشتریان آنلاین در حال تغییر و تحول هستند.اگر برند ها  نتوانند به وعده های خود عمل کنند،آنها نه تنها اعتراض خود را مطرح کرده بلکه بر اعتراض خود پا فشاری نیز می کنند.بازاریاب های موفق ،به درخواست آنها گوش کرده و تجربه اندوزی می کنند.مشتریان امروز “کنترل برند” را از  دست بازریاب ها ربوده  و درباره برند مورد نظر خود مباحثاتی را مطرح می کنند.آنها اگر چه هنوز هم  به لحاظ زمان و اطلاعات  در مضیقه هستند اما به نوعی منبع انرژی دست یافتند که این منبع ،قدرت خود را از web گرفته  وبه آنها اجازه می دهد به آرزوی دیرینه خود یعنی ابراز علایق یا نگرانی های خود دست یابند .در حال حاضر ،مشتریان،پلت فرمی جهت بیان خواسته های خود در اختیار دارند و تعدادی از آنها هم نمی توانند از بیان صریحی موضوعاتی که در ذهن دارند،خودداری کنند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *